Založ si blog

Hnusné vzťahy vzťahovité

Posledné dni sa okolo mňa neustále skloňuje slovo „vzťah“ vo všetkých možných pádoch a kombináciách. Asi je to tou prichádzajúcou jarou a blížiacim sa májom. Alebo to proste len viacej vnímam? Neviem.

GUM sa zasnúbil a aj FEP sa zasnúbila. Mali pred rokmi šťastie a našli tých správnych.

ACHF, GRL a RYB kočíkujú. A to sú všetko spolužiaci zo základky. Neviem si predstaviť, že by som v tomto veku už mal mať dieťa.

MAL sa rozišla s Peťom. Konečne trochu dlhodobejšie. Celý týždeň chodí do školy s úsmevom od ucha k uchu a tvrdí, že to je kávou. Určite to nemá nič s tým, že sa zbavila záťaže v  podobe „fyzicky odpudivého a aj povahovo nekompatibilného“ priateľa. Ale teraz rozmýšľa, že sa zasa dajú dokopy, lebo ho asi fakt má rada a nemá s kým tráviť čas. Pozerám že: Si normálna??? Ale tak – komu niet rady …

VYB sa zaprisahala, že v živote už nebude nič riešiť s informatikmi, lebo „zjavne sú tak zmohnutí svojím malým svetíkom plným formálnych jazykov a automatov, Delphi a Javou, že realita im je viac ako na 15 palcov vzdialená“ a teraz „rieši možno reálny vzťah“ (ak sa dobre pamätám) s informatikom. I keď pôvodne tvrdila, že „mu nechce ublížiť, ale nič k nemu necíti“.

MEL je vrcholom všetkého. Predminulý švrtok mi o 22:30 mi píše, že sa rozišiel s frajerkou. Po 15tich mesiacoch. A že aj keď tvrdil, že s ňou plány do budúcnosti nemá, tak v skutočnosti má a že je teraz úplne na dne. Teda chvíľami tvrdí to „na dne“ a chvíľami, že ho to posunulo a blablabla a že sa s ňou nikdy nedá dokopy. Najprv chcel, aby som ho zoznámil s niektorou z mojich kamarátok a úplne najlepšie s niektorou z Lýcea, lebo tie sú určite panny.  A že aj ja by som sa mal konečne s niekým vyspať. Kukám že „Ty si …“. Potom sa rozhodol, že budeme spolu každý piatok večer chodiť do mesta „loviť“ baby do barov. On je totiž posadnutý HIMYM a momentálne asi nerozlišuje reálny a filmový život. Tak som celý týždeň tŕpol z toho, čo ma to v piatok čaká, až mi zrazu opäť štvrtok večer píše, že sa s Ninkou asi dajú dokopy a teda lov sa nekoná. Ale že pre mňa budeme frajerku hľadať aj tak, že sa nemusím báť. No už sa teším. Lebo ja určite túžim po nejakej „sexici“ čo spoznám v piatok večer v bare.

JAM uverila Tajomstvu a čaká. A ja zvažujem, že mu asi uverím tiež. I keď …

A vlastne som zabudol. Vrcholom všetkého nie je MEL, ale KAZ. V poslednom čase mám totiž pocit, že by chcela aby medzi nami bolo čosi viac ako kamarátstvo. A nemyslím tým priateľstvo. Teda možno si len zle vysvetľujem niektoré veci. Ako napríklad, že rozprávame o tom ako som riešil zadanie z Mechaniky a ona mi napíše že „som uplne uzasny a skvely a aj preto ma ma tak velmi rada :)“ a potom ma na turistike medzi štyrmi očami ubezpečí, že ona naozaj nemá nič s tým chalanom, čo za ňou furt lozí. Už aj Lydka hovorí, že tam asi niečo fakt je … Ale tak, ona je fajn. Len z mojich podmienok na ideálnu ženu spĺňa asi tak dve, a aj to nie tie najdôležitejšie …

Môj brat má tiež novú  frajerku. Na mňa to vplýva hlavne tým, že každý štvrtok popoludní počujem cez naše minimalistické priečky veci typu „Áno … tak … dobre“ – „Chichi“ – „Teraz pravou“ – „Chichi“… Ale tak, možno sa len hrajú na mobile a ja si to zle vysvetľujem. I keď to zase nevysvetľuje, prečo sa mu po izbe váľajú krabičky a obaly od kondómov. Fakt nechápem, čo na ňom tie baby vidia. Pije, fajčí, chodí v obrovských bielych teplákoch a čierno-bielej šiltovke a čo je vrcholom všetkého, ani derivovať nevie! To ja v jeho veku …

V škole som si vypočul na cviku rozhovor dvoch spolužiakov. Jednému zahla frajerka a teraz je z toho zúfalý. Druhý mu radí aby „pojebal tak dve – tri baby na intráku. Šak sú tam také čo to rady spravia a že hneď mu bude lepšie.“ Pozerám že „no kam tá doba speje?“ a zároveň si rozširujem zoznam ľudí, o ktorých kamarátstvo nemám záujem. I keď je možné, že tá doba je takáto už dávno, len ja som nezapadol …

JUM si začne vzťah len s mužom, ktorý ju na prvý pohľad očarí svojim vyžarovaním. Inak o nič s nikým už nemá nikdy záujem. I keď tento postoj som v nej asi vyvolaj ja …

A tak sa vzťahy neustále menia. K lepšiemu a horšiemu. K novému a starému. Hore a dole. A ja stojím v úzadí, beriem si z toho ponaučenia a nie a nie ich uviesť do svojho života …

Moji (starí) rodičia v Slovenskom národnom povstaní

29.08.2010

Moji rodičia počas druhej svetovej vojny bývali v malej dedinke pohoria Malej Fatry – vo Vrícku. Otec tu pôsobil ako horár. . Otec sa už od prvých dní Slovenského štátu (…) zapojil, podľa svojich možností, do boja proti fašizmu. . V čase, keď sa začalo rodiť SNP, povstalci obsadili vojenské kasárne martinskej posádky, ktorej vojaci sa pridali k povstalcom. [...]

Romantici nevymreli. Ale majú na to chuť

16.07.2010

Niekedy mám pocit, že som sa narodil do zlej doby. To „niekedy“ by sa dalo nahradiť aj spojením „takmer stále“. Že som akosi nekompatibilný s požiadavkami na vysneného chlapa. . Mojej prvej láske som písal básničky. A nie, nebolo to v pätnástich. Mal som 18 a hlavu úplne mimo a navyše z dievčaťa, ktoré za to z terajšieho pohľadu vôbec nestálo. Dnes [...]

O tom, ako spomienky miznú

11.07.2010

Človek žije dovtedy, kým si ho ľudia pamätajú. Po tých rokoch v archívoch som dospel jedine k tomu. Darmo viem niečie meno, dátum narodenia a smrti, keď medzi tým je prázdno. Život tvoria práve tie maličkosti každodenného bytia. Detaily, ktoré človek sám ani nepovažuje za dôležité. Hlúposti, ktoré nestáli za zmienku … . S Babičkou sme hodiny trávili [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

atyk

Predošlé články na atyk.blog.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 21899x
Priemerná čítanosť článkov: 1991x

Autor blogu

Odkazy